Jag är inne på rätt spår nu känns det som...

Idag har jag masat mig iväg och sprungit en sväng. Kom och tänka på det... Måste låta som om jag inte tycker om att träna eftersom jag alltid "masar mig iväg" och sånt där... Men så är de absolut inte, Jag gillar att träna! Det är jättekul och skönt! Skulle inte göra nått jag inte tycker om ju. Nu på sistonde har inte riktigt gnistan funnits där bara, men jag kämpar på. Det är ju roligt när jag väl kommer iväg. Idag gick det till exempel jättebra att springa. Jag invidge mina nya skor (visserligen köpa i somras, men inte använda förrän nu) och såg på Criminal Minds samtidigt och kilometrarna bara flög förbi. Eller ja, det kanske var att ta i men det blev en kilometer extra när jag ändå var i farten... Eller var det för att jag hade lite aggressioner att springa av mig kanske? 8 km avverkat blev det i alla fall. Jag är väldigt nöjd. 8 km, 45 min. Snart kan jag börja på min vanliga hastighet igen!

Annars har jag som jag sa tagit tag lite i matdelen idag också. Faktiskt så har jag ätit perfekt. Vet inte riktigt vad det var med mig. Roomiesarna gick och köpte en brownie från 7eleven på lunchen och i vanliga fall älskar jag dem men idag kom det sig naturligt att säga nej... jaja, det var ju bra i alla fall... En annan anledning till att jag ska äta bättre är att jag faktiskt mår mycket bättre då. Jag känenr mig bättre och framför allt så är jag mycket piggare. Nu på sistonde har jag varit fruktansvärt trött men vet att jag är inte alls det när jag äter bra.

Dagens pass: Springa 8 km

Kommentarer
Postat av: evisen

8 km på löpband? Grymt bra! Ja tycker själv d e ganska segt o springa på dem =)



Kan inte logga in på bloggen o uppdatera heller, suger!



Grymt jobbat me maten!

2008-10-24 @ 06:38:58
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: evisen

äsch, riktigt SÅ bra är inte formen på hela kroppen. Du vet ju hur bilder fungerar :) Men jo, jag är nöjd trots allt!! this is what we got to work with, right!



Hoppas dina helger blir grymma nu, trots mindre godis/alkohol (?)



2008-10-24 @ 09:32:42
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: sabina

bra jobbat 8 km.. har tränat idag med..

du klarar detta babe!!

2008-10-25 @ 18:31:57
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Skönt när man kommer tillbaka på rätt banor igen :-D

2008-10-25 @ 21:49:48
URL: http://metrobloggen.se/emmalee
Postat av: Dencha

GRATTIS!!!!

Bra dag nu å fylla på, hoppas din dag blir bäst! (kommer min å bli)

K-R-A-M!!!!!!!

2008-10-26 @ 01:31:55
Postat av: Dencha

P.S.

Kanske kanske börjar skriva lite igen snart.....Den som lever får se :D

2008-10-26 @ 01:33:05
Postat av: Cicci

Yes, vilken insikt! Bra jobbat, vet inte vad som var bäst - motstå kaka eller springa 8 km =P

2008-10-26 @ 09:14:51
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anna

Springer du aldrig ute? 8 km ute är ju tusen gånger jobbigare + att det är skönt med frisk luft!

2008-10-26 @ 14:35:49
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0