Speedy speedy

Ursäkta min frånvaro... jag har bara extremt mycket att göra just nu. Har precis kommit hem frånen tenta som jag inte riktigt vet hur detgick... Men ett G tycker jag att jag borde ha fått i alla fall. Ska sätta mig och skriva en gruppuppgoft nu som jag antagligen kommer sitta med tills sent ikväll och sen så är det äl bara att packa för imorn har jag föreläsning hela dan och sen åkerjag upp till päronen- Där blir det nog också full fart... Sen hem igen... Kommer fram 8:40 och ska skriva tenta nån annanstans kl 9 så jag hoppas verkligen inte att tåget är försenat... Men med tanke på att resan är över 12 timmar så är det ju rätt troligt... men men,,, man kan ju alltid hoppas. Träningen ligger lite på is, maten ligger mycket på is... Min tanke där att ta tag idet hela efternästa helg då jag kommer hem igen är nog inte så dum ändå... =) Tills dess blir det nog inga roliga uppdateringar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0