Äckelpäckel....

Ja, som jag kanske nämnde i senaste inlägget så förtärde jag ju en ytterst odelikat kebabtallrik i Östersund i torsdags. Det följdes upp med en närmast vidrig korv i bagge (french hot dog) på Sundsvalls bästa schell-mack på fredagen. Ja, naturligtvis så äter jag ju upp grejerna, men det är inte med någon större njutning... och jag är chockad... särskilt över korven... eftersom jag när jag tidigare jobbade på bensinmack älskade korv i bagge och brukade käka nån eller flera varje gång jag jobbade... men jag antar att smaken ändras...

På tal om äckliga saker... brorsan brukar dricka Massacra innan träningen och nu har jag testat två gånger. Ena gången i mars och nu senast i onsdags. Tror nästan inte jag smakat nått äckligare. Har inte fått i mig hela drinken nån av gångerna då det känts som om jag varit på väg att spy. Det är som att försöka hetsdricka grogg, vilket inte är min starka sida. Citronsmaken, som jag testade här om dan, löste sig dessutom inte helt i vattnet så det var som att hetsdricka äcklig grogg med sand i. Blä, blä, blä! No more massacra för mig! och inte kände jag av nån effekt heller men man kanske måste använda det flera gånger på rad också... men det är absolut inte värt det om jag nästan ska spy innan ett pass och sen må illa genom hela passet...

By the way så kommer jag rulla fram när jag kommer upp till päronen igen efter den här helgen... myyycket mat och myyycket onyttigt... Ligger redan och drömmer om morgondagens hotellfrukost... fastän inte ens middan är äten än! Plupp, plupp, plupp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe min pojkvän har apelsinsmak, tycker den är hur god som helst =). Fast det är klart det är ju lite "grusigt" men det är ju de flesta tillskott som man dricker =P

2009-08-22 @ 21:03:13
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ha ha låter inte så gött!!

2009-08-22 @ 21:32:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: sabina

hehhe.. stackars gumman då..

2009-08-23 @ 13:38:14
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej
Postat av: Veronika

Usch lät inge vidare mumsigt!

2009-08-25 @ 15:55:45
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0