Fredag

Det blev en mjukstart på plantsättningen. 1000 plant satte vi bara och det var rätt lätt avklarat. Idag är det vila som gäller och imorn ska vi sätta lite mer. Brorsan hade kommit hem igår så vi var och tränade. Gick jättebra, eller jag var rätt svag, men fick väldigt bra kontakt så det ä jag nöjd över! =) Sen gick jag en sväng med vovven på engång jag kom hem. och senblev det att vina lite med en polare och gå och träffa alla jag inte träffat på så länge här!

Motion: Promenad 40 min
Styrketräning Bröst & Triceps: 3 x bänkpress 40 kg, 3 x sned bänkpress 30 kg, 2 x hantelflyes, 2 x sned hantelpress, 3 x hantel bakom huvvet, 3 x dips på bänk, 2 x kickbacks, 2 x frenchpress

Kommentarer
Postat av: evisen

De låter som du har de bra :) Både nytta och socialt o roligt!

2009-08-08 @ 17:45:10
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: evisen

... o ja sringer inte så ofta! Kanske en ggr i veckan om man snittar. Denna har det blivit 2 ggr :)

2009-08-08 @ 17:57:43
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: Ousa

Har missat en massa läsning här ser jag. Så du sätter plant. Det tycker jag är bra! Mer växtlighet och fina träd. :D Hur går det med träningen (ska läsa lite mer, men frågar ändå) ?

2009-08-09 @ 16:00:31
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: sabina

nu har jag börjat blogga igen.. hur e det med dig?


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0