Tisdag - fick till ett jättebra pass!

Skola hela dan idag med... till halv 7 i alla fall... riktigt tungsamt. Nu ska jag sätta igång och plugga lite igen... fast känns som om vi har ovanligt lite just nu, vilket är rätt skönt. Imorse var jag och roomien ute och gick. Jag är så stillastittande hela tiden annars sen jag flyttade hit så den där promenaden är guld värd tycker jag. Måste ju gå lite så jag inte får problem med min rygg igen. I och för sig hjälper träningen också mot det, men att gå är super.

Det blev inget springande idag för jag har riktigt ont i vaderna. Framsida ben börjar släppa nu som tur är. Förhoppningsvis kan jag springa lite imorn. Hoppas hoppas. Istället fick det bli axlar och triceps. Hade rejäl magknip och kände mig som en uppblåst ballong så var inte så jättetaggad, men tji fick jag för det gick jättebra. Började med att göra nytt rekord på dips... 12 st blev det nu, en mer än sist! Går ju strålande det här! Har ju ökat en på varje försök. Sen ökade jag på ett kilo per hantel på axelpressen också och det gick bra. Allt gick bra och jag fick bra kontakt på allt. Riktigt nöjd är jag! Sen tyckte jag mig allt se att jag fått lite mer muskler på axlarna och det är ju alltid trevligt! Då vet man ju att det händer nått av allt slit! =)

Motion: promenad 35 min
Styrketräning Axlar och triceps: 12 st dips, 4 x hantelpress 9 kg, 3 x sidolyft hantlar 5 kg, 3 x framåtlyft skivstång, 3 x baksida hantel 6 kg, 3 x fransk press 22 kg, 4 x pushdown

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommit på att jag undrar; vad är det du pluggar? =) Vad skönt att passet gick bra! Mitt löppass gick kanon idag, benen var glödheta och mina nya skor grymma!

2009-02-17 @ 22:15:03
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Emil

Härligt att höra att du fått bra kontakt idag!

Bara tuta på och köra nu! Öka vikterna vetja och kör lite färre reps!

2009-02-17 @ 22:18:46
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: Larssan

När du skriver "3 x hantelpress" du då menar du la set av 10^^ så inte folk får för sig att det bara är att lyfta 3 ggr xD

2009-02-18 @ 01:37:16
URL: http://bloodsweatandtears.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid skönt när det går bra, man blir extra taggad!

2009-02-18 @ 08:21:43
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Cicci

Härligt med ett bra pass, alltis skönt när det går bra! Och axelmuskler, det är grymt snyggt =P

2009-02-18 @ 09:34:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0