Måndag - motivationslös... men gick bra ändå

idag har jag verkligen inte haft nån motivation alls. Imorse lämnade jag in hemtentan och då släppte allt och vi har legat som döingar här hemma hela dan, förutom lunchen som käkades ute. orkade inte ens göra nån middag så det blev en bjässeportion med yougurt och müsli, plus keso... Men sen ryckte jag upp mig och begav mig till gymet i alla fall, fast det tog emot... men det var bra att jag tog mig dit. Kändes faktiskt rätt bra, förutom att jag va sjuuuuukt svag i biceps. Måste verkligen träna nu! I vanliga fall tycker jag inte jag brukar ha tappat så mycket styrka när jag har vilat en period, men nu har jag verkligen gjort det och det är himla tråkigt att känna sig klen. Lyckades springa en stund efteråt också... Härligt härligt! nej, nu är det recharge som gäller och börja plugga på nästa tenta...

Frukost: Yougurt, müsli, keso
Lunch: Lax med basilika- och parmesanpasta, flera små baguettebitar med smöt på
Mellanmål: kesella med fun light
"Middag": Keso, yougurt, müsli
Efter träning: Proteindrink

Träning: styrketräning rygg och biceps: 3 x latsdrag 45,5 kg, 3 x roddmaskin, 3 x hantelrodd i superset med 2 x skivstångscurl, 3 x preacher's curl, 3 x ryggresningar, 3 x cablecurl. Springa 3 km

Kommentarer
Postat av: jag

bra jobbat babe!

2009-01-13 @ 17:13:21
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0