Tisdag

Jag känner mig verkligen i en svacka just nu... Är bara sugen på onyttiga grejer och äter typ bara onyttiga saker också, sugen på att träna, men tar mig oftast inte iväg. Har krämpor i kroppen (magen oftast) och känner mig allmänt seg... Känns ju lite dumt att skriva en träningsblogg just för tillfället... men nu är det ju så att jag skriver bloggen för mig själv och ingen annan och de som läser får helt enkelt stå ut... Livet är en bergochdalbana helt enkelt och det vore väl konstigt om det inte skulle synas här också. Enda som är bra är att jag fått in lite vana med att gå en sväng på morgonen,.. Visserligen är det inte allt för långt (30-35 min) men det är sååå skönt att få komma ut och röra sig lite då. Sen vet jag ju lösningen på alla problemen också... Mer motion och mindre godis. Snart ska jag ta tag i det hela!

idag hade jag planer på att köra ett bröstpass och sen springa, men istället gick jag och ena roomien och käkade supergod pastasallad på paprika och sen vidare till den bästiga godisaffären här nere och jag handlade en stor påse (som i skrivande stund är slut). Resten av kvällen har spenderats framför tvn... Tisdagar är ju bästa tv-dan på hela veckan... Top model och Gossip girl... I vanliga fall Desperate housewives på tv och gossip girl, the hills, prison break och heroes som kommer på datan... haha, jag är en serienörd! And proud of it!

Frukost: Keso, yougurt, müsli
Lunch: Fisksoppa och mackor
Middag: Pastasallad på Paprika
Kväll: Godis

Motion; Promenad 35 min

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar din blogg just därför: För att du är så brutalt ärligt. Jag känner mig mer mänsklig!

2009-01-21 @ 08:14:51
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Ousa

Ta de lugnt du! En annan har vilat från träningen flera dagar nu. Samt ätit onyttigt så du är INTE ensam.

2009-01-21 @ 19:03:14
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: sasbina

jag har detsamma!

2009-01-21 @ 19:24:19
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0