Söndag - ingen riktig motivation...

Har inte riktigt haft nån träningslust i veckan... Eller inet för att springa, bara för att styrketräna... så det är vad jag har gjort... Styrketränat bara alltså. Igår blev det ett benpass och det gick riktigt bra. Har lite träningsvärk idag också, meninte så mycket tack vare att jag gick en sväng efteråt. Det är verkligen super. Tar bort det mesta av träningsvärken efter ett benpass vilket är rätt skönt! Kan man springa mycket närmre inpå än annars. =)

Har haft ätardag också, fredag kväll och hela lördan. Mycket smarrigt har slinkit ner. Känns inte som om det går så bra med min diet däremot... Ingen ritkig motivation. Roomien verkar inte heller ha så mycket motivation... men förhoppningsvis så kommer dte funka i alla fall. den här veckan blev det ju en godisdag för mycket, och lite tjuvstart på ätardagen... Tänk att det ska vara så gott med godis och onyttiga grejer! Ikväll väntar iof våran traditionella söndagsmiddag så då lär det ju inte heller bli helt enligt mitt kostschema... men men...

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning ben: 3 x utsida 10 kg, 3 x benpress 200 kg, 3 x benspark 49 kg -35 kg, 4 x ståede vadpress 88 kg, 3 x liggande bencurl 35 kg, 3 x sittande bencurl 63 kg, 3 x magövning

Kommentarer
Postat av: sabina

men du tränar ju jättebra nu!

2009-03-15 @ 15:44:44
Postat av: Linda

Vilken bra blogg :) Motiverande!

2009-03-15 @ 22:02:31
URL: http://sommarformen2009.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du är jäkligt hård mot dig själv... Du tränar ju bra! Resten kommer!

2009-03-16 @ 15:06:37
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Cicci

tack för gratulationen =)

2009-03-16 @ 18:03:31
URL: http://.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0