som en död sill...

... har jag legat i flera dagar nu. Helt livlös. Igår låg jag kvar i sängen i drygt 3 timmar efter att jag vaknade... sen förflyttade jag mig till soffan och låg där precis hela dan och såg på film efter film, med bara ett kort avbrott för att gå med roomien och hämta pizzorna. Idag har inte varit mycket bättre... men jag har faktiskt gått till Lidl och Konsum och dessutom lagat mat (fläskfilé fylld med basilika, fetaost och soltorkade tomater). Satte inte ens på datorn förrän halv 5-5 nångång. Det måste va nått fel på mig! haha! Jag har i alla fall mått lite så där... I torsdags och fredags hade jag ju jätte ont i magen... masade mig iväg på middag i fredags kväll vilket var väldigt trevligt... men resten av helgen har jag varit så trött och livlös dumt nog. Jag har känt mig knepig... Nu känns det bättre dock... så imorn blir det träning!!!! Sen i torsdags har jag nog dessutom ätit upp medelsvenskens årskonsumption av godis. Det är tur att det finns vi starka individer som kan dra upp statistiken åt de svagare! ;)

Kommentarer
Postat av: J

Varit sjuk? :(



JA precis. Sen kan hon knappt hålla ordning heller! Om du står och tittar på spåret så går du åt höger, förbi några hus tills du kommer till bilundergången

2009-11-16 @ 08:18:16
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Ebba

Usch, trist helg! :( Hoppas att du mår bättre nu :)

2009-11-16 @ 09:13:18
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: evisen

De låter knepigt du ;)

Krya på dig :) Man behöver gå i ide ibland, för att vila upp sig! Känner igen mig starkt.e

2009-11-16 @ 12:31:33
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0