Är det höjden av lathet?

Är det höjden av lathet när man inte orkar gå och köpa proteinpulver 10-15 min bort utan väljer att det ska skickas så man får hämta ut det på närmaste mataffär istället? Näääää, jag skyller på att jag har mycket att göra och att det är jobbigt att släpa på 6 kg proteinpulver i not-so-convenient-sized-hinkar(att jaggick förbi där både igår och idag har inte med saken att göra). Jag har i alla fall bytt proteinpulver nu. Eftersom mitt tog slut efter typ 2 portioner uppe i Jämtland (lite dåligt planerat) så fick jag snylta på brorsans istället. Han var snäll nog att lämna en halv hink när han flyttade också så jag skulle ha lite. =) I alla fall så blev det sånt som jag beställde nu... Det är inte lika gott som mitt förra, men högre proteinhalt skulle jag tro och bäst av allt är det billigare!!!! Nackdelarna är de dumma hinkarna som inte kommer in i vårat kosttillskottsskåp och att affären ligger 5-10 min längre bort än den förra!!!

VS.         


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du kör med whey 80 alltså. Jag köpte whey 100 star nutrition nu sist ... det är väl inte så stor skillnad på dem skulle jag tro, lite mera protte i mitt kanske och mer kolisar i 80 ... eller nåt! Funderar på whey 80 sen med ...

2009-09-04 @ 14:17:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Miss Agda

Är lite nyfiken på hur du brukar äta ditt proteinpulver (shakes?) och om just denna sort smakar bra?

2009-09-04 @ 20:01:48
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0