Vilodag...

Efter 4 dagars träning på raken så bestämde jag mig faktiskt för att vila igår. Jag hade egentligen tänkt träna, men soffan blev så skön efter att jag legat i den ett tag så där blev jag kvar resten av kvällen istället. Ingen skada skedd... Blir träning idag och nästkommande tre dagar, alltså 4 dagar träning på raken igen. Idag kör jag bröst och armar, imorn kör jag ben, på fredag kommer min lillebror hit så då är jag fit for fight för att köra vad han än vill träna (utom ben kanske), och sen på lördag så ansluter även Emma till träningsteamet så då kan jag köra vad som hon och brorsan är sugna på. Superbra upplägg... och sen på söndag väntar Fitnessfestivalen och ett beslut för mig. Ska bli rriktigt kul att se alla tävlingar. Förra året gick jag bara på själva mässan, men i år blir det som sagt var även tävlingarna. Kul, kul!

Jag låg faktiskt inte bara i soffan hela dagen igår utan jag satt i sadeln innan kl 9 på morgonen och fick en superhärlig ridtur i det fina vintervädret. Idag blir det ridning på eftermiddagen och sen är veckans två ridpass redan avklarade. Nästa vecka har jag bara ridning inbokat en dag än så länge, men jag hoppas på att få ytterligare en. Jag invigde förresten ett par av mina nya ridbyxor igår och de var super! =) Nej, nu ska jag göra lite nytta. Nytta  form av jobbsökande och annat bra dvs. So long...

Kommentarer
Postat av: emma s

Jag kör gärna beeen på lördag x) .io. Lycka till med jobbsökerierna :)

2010-12-08 @ 10:16:11
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0