Fail (F) big time av Sats

Jag berättade ju om min roomie som ville börja träna med mig och vår andra roomie (de tre musketörerna).. men att det var lite problem med medlemsskapet. Idag har i alla fall Sats ringt upp henne och de har kommit fram till att det inte finns någon lämplig lösning om man bara vill träna 4-5 månader. Det är helår eller 850 kr/månaden som gäller.... vilket innebär att hon inte kommer börja träna eftersom det är på tok för dyrt. Jag skulle inte heller ha gjort det för de priserna, trots att jag tränar väldigt ofta. Service-mindedness verkar inte existera hos Sats. Självklart förstår jag fördelarna med årskort, men flexibilitet måste också existera! Sats sjönk nu ännu lägre hos mig!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag kan inte alla sats-priser, men liksom dem erbjuder inga 10ggr-kort eller så?

2010-01-23 @ 22:21:39
URL: http://mirandasminut.se
Postat av: Ebba

Sjukt dåligt!! Tycker att alla gym borde vara lite flexibla när det gäller träningskort osv.. Borde väl vara bättre att ha några kunder som tränar ett tag än att inte ha dom alls?!

2010-01-24 @ 12:01:54
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Sandra

850 kr/månad låter ju helt sjukt, att de ens vågar ta sådana priser utan att skämmas.. Din kompis kanske kan hitta ett annat gym =)

2010-02-01 @ 09:09:34
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej, kom av en slump i på din blogg, intressant läsning tycker jag. Tycker dock du har fel om Sats, jag tränar själv där och är mycket nöjd.



Man kan ju ta över andras medlemskort, visste din kompis de? Förstår dock inte varför man bara vill träna i några månader och sen sluta.



Service på Sats är tokbra, har fått jättebra bemötande varje gång. Service har ju inget med medlemsavtal och göra. Bara att de ringer och intresserar sig för din kompis är ju service.



Till slut, nej jag är ingen anställt, bara en nöjd medlem.

2010-02-01 @ 20:21:14
Postat av: Johanna

Linnea: Service har väldigt många aspekter tycker jag. Jag är också nöjd med Sats på de flesta punkter, men inte alla. Med absolut största sannolikhet så kommer hon att flytta i juni, vilket skulle göra det ganska dumt att binda upp sig på 8 månader utöver den tid hon kan träna där... men men, hon verkar inte så intresserad heller... men ändå lite surt.

2010-02-02 @ 08:38:27
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0