Semester i de jämtländska skogarna

Det är hääääärligt med semester (även om jag alltid är ledig numera. Kan titulera mig hemmafru, bättre än arbetslös iaf)!!!! Har inte blivit så mycket träning, men imorn tänkte jag damma av löparskorna och ta en sväng och förhoppningsvis även besöka byns gym. Idag är jag sjuuuuukt bakis. Blev en kanonfylla igår på krogstråket inne i Östersund, med efterföljande bakisdag av det värre slaget idag. Hujedamig! Igår red jag också, en lugn och fin uteritt. Tänkte försöka ta mig upp på ridbanan nån dag också för lite seriösare ridning. Life is good!

Kommentarer
Postat av: soffan

Hahaha, jag skulle också vilja titulera mig hemmafru (har haft ett lååångt sommarlov nu), men saknar man. Hemmasingel...? ;)

2010-08-03 @ 13:16:00
URL: http://soffans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0