För att hitta inspiration...

... brukar jag läsa bloggar, särskilt de dagarna det tar emot lite att äta nyttigt och gå till gymet. Gå till gymet tar iof inte emot särskilt ofta, men som bekant har jag ju ett rätt stort godissug. När "mina vanliga bloggar" inte räcker brukar jag spana in tjejerna som är med i Talangjakten i år. De får verkligen grymma resultat och kör fullt ut varje dag, och då borde väl jag orka lite till... Sen måste jag väl erkänna att jag gärna hade bytt plats med dem också, men nu ville det sig ju inte så. Här hittar ni dem ---> LÄNK.

I helgen ska jag bege mig till Bohuslän... mest troligt blir det även ett besök på Sportshopen i Tanum. Grym outlet av sprotgrejer. Jag vill ha ett par träningstights (helst ett par såna här fast med vita ränder), fodrade löpartights och ett par skor att gymma i. De jag använder i gymet nu är totalt utslitna. Dessutom är de alltid alldeles grusiga eftersom jag även använder dem som promenadskor. Tänkte därför hitta ett par fina skor att bara gymma i. De behöver ju ite va särskilt avancerade med dämpning och sånt ens en gång i och med att jag inte kommer springa i dem. Gympersonalen (och min väska) blir nog glada de också så slipper jag dra in ett lass med grus varje gång jag är där. Jag är min kärlek ska mest troligt även träna ett pass på gymet som ligger i närheten. Vi ska även ta med kläder att springa i. Kanske blir en riktig träningshelg... men mest så ska vi bara mysa och ha det gött!

Dagen har jag startat på ett strålande sett... Liten sovmorgon och sen en härlig morgonpromenad i solskenet. Inte knatat sen i måndags så det var riktigt skönt. Ska slappa heeeeela dagen och sen blir det gymet vid 18! Armar och mage. Can't wait! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet faktiskt inte, just nu håller jag på och experimentera lite:)

2010-11-04 @ 15:15:21
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som the weekend gona be verriii najs :D

2010-11-04 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0