Ikväll tränar jag beachvolleyboll...


När man inte orkar/har lust att gå till gymet får man helt enkelt träna på andra sätt. Men snö utanför fönstret så lngtar man ju till jul, alternativt sommaren. Idag tyckte jag att det var dax att få lite sommarkänsla (visserligen samtidigt som jag smaskar på lussekatter) så vad kan då vara bättre än sol och att få känna sand mellan tårna? Som tur vad anlände vår andra Playstation Move-kontroll igår så jag och älsklingen har kört volleyboll, pingis, boule, m.m.m.m. men ikväll är jag själv (och kan köra med båda kontrollerna själv) och då har beachvolley regerat. Jag är grym. Vinner rubbet! För er som inte vet så kan man tro att Playstation Move är ungefär som Wii, och det är det, förutom att här är det även avgörande ur stora rörelser då gör och hur hårt du slår... Du kan alltså inte sitta och vicka lite på handleden bara, inte heller sitta och slöa i soffan som jag gör på bilderna... Det är grymt kul!

Angående gymet så bestämde jag mig för att skjuta på det ytterligare en dag. Det blev stressigt till stängning och jag kände inte riktigt för det. Imorn får jag se till att få arslet ur vagnen och ta mig iväg. Mitt arsle är visserligen rätt tungt, men det ska inte va omöjligt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0