Träna eller inte träna...?

Nu är jag nyss hemkommen från stallet. Onsdagar är ju nämligen min riddag, sen rider jag eventuellt någon dag extra i veckan också men alltid på onsdagar. idag blev det en härlig sväng men det var kallt om fingrarna i början. Tur att jag ska till Globen nästa helg och titta på Stockholm horse show så kanj ag shoppa mig ett par varma ridvantar inne på mässan. =)

Jag sitter här och funderar på om det ska bli en vilodag idag eller inte. Jag skulle kunna ta mig ner till gymet och köra lite kondition i form av corsstrainer lite senare. Det skulle jag verkligen inte dö av. Samtidigt har jag tränat två dagar på raken och tycker att onsdagar är en ganska härlig mitt-i-veckan vilodag. Jag är i valet och kvalet... men det blit ett sent träningspass i säna fall. Först ska jag ta det lugnt. Vi får se hur det blir.

UPDATE: Efter att ha råkat slumra till i soffan i 2 timmar blir det vila hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag skall också till Globen nästa vecka. Vilken dag ska du gå ? :) jag ska på lördag kväll!! :D

2010-11-17 @ 17:51:07
URL: http://dreamsofmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lotta: Jag ska dit alla dagarna, på dressyrföreställningarna.

2010-11-17 @ 20:24:47
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

vi måste uuuumgås lite då oxå!! x) du har stående inbjudan att komma o spana in lägenheten DD

2010-11-17 @ 20:56:23
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Sassa

Hej!



Mitt namn är Sassa, och jag jobbar med ett tv-program som går ut på att resa.

Jag vill få kontakt med er för att jag tycker ditt träningsintresse är intressant.

När ni reser, vart reser ni då? Flyger ni? Tänker ni på träning när ni reser? Hur ser det ut med boende? Är det viktigt att det finns gym på hotellet?

Jag har tusen frågor till er.



Vi söker alltså familjer/par till detta tv-programmet som kommer att få en resa till sitt typiska resmål.

Inte nog med det, så reser man med ett annat par. Ett par som vi utser, som vi tycker skulle passa paret som skall resa.

Först åker man alltså på det ena parets resa och visar det andra paret hur dom reser, och sedan vice versa.

Man åker alltså på totalt två resor.



Vi kommer att ha inspelning i december, januari, februari. Och då totalt två veckor under den perioden.



Känner ni till något par som stämmer in på detta?



Hoppas på snabbt svar, då vi har väldigt tight deadline.



Vänligen, Sassa (ring gärna direkt istället på 0739194916)

2010-11-18 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0