Äta bör man annars dör man

Frukost 9:30: Keso, lättfil, müsli, krossade linfrön, kruskakli, vitaminer, omega-3
Lunch 13:00: Faitas (tortillsbröd, kyckling i faitaskryddor, sallad, tomat, lök, kesella)
Mellanmål 16:30: Kesella
Innan träning 18:00: PWO (Rage limites edition)
Efter träning 19:30-20:00: P-drink (Body Science Whey-100)
Middag 20:30-21:00: Potatis, lax med romsås, sallad
Kväll 23:00: P-drink (Body Science Whey-100)

Jag kom precis på att jag fått lite önskemål om att visa mer vad jag äter. Ovan har ni gårdagens matintag. Det nästan alltid ner en Pepsi Max under eftermiddagen också. Idag kommer jag att äta exakt likadant förutom till middag då det blir biffar med oliver/lök och till det potatis eller bulgur. I måndags gjorde jag ett stort lass med faitaskyckling så det kommer jag att äta till lunch även imorgon. Supsersmidigt! =) Annars är väl de målen som "alltid" är samma frukost, mellanmål och kvällsmål, samt det kring träningen, medan jag brukar variera lunch och middag. Jag tröttnar aldrig på att äta samma frukost! =) Sen har jag ju ätardagar och då äter jag annorlunda bara för att och mycket godis.

Det här näringsintaget ger mig ungefär 1500-1600 kcal per dag. Jag håller mig mätt ganska länge och hinner precis bli rejält hungrig tills det är dax att äta igen. Jag skulle väl egentligen vilka äta middag vid 6-7-tiden, men det passar inte in i mitt liv just nu. Jag har lyckats vänja om magen så nu funkar det här tidsupplägget jättebra. =)

Kommentarer
Postat av: bodycheck

Vad kul att du fortfarande bloggar. Läste din blogg för några år sen. Roligt att jag hittade den igen!

2010-10-06 @ 17:50:35
URL: http://bodycheck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0