Latmasken fick fatt i mig...

Idag har latmasken fått tag i mig. Det blev en härlig morgonpromenad imorse, men sen har jag väntat hela dagen med att ta mig iväg till gymet. Tillslut blev det för sent för att kunna göra det innan middagen (eftersom jag skulle kocka). Kvällen var också full fram till kl 21 och då kände jag bara för att slöa i soffan. Det blev alltså ingen träning idag... men det var ganska skönt att vila också. jag har tränat intensivt på sistonde och jag tänker fortfarande träna igenom hela kroppen den här veckan. Ikväll har jag dessutom tittat på när mamma har tränat dressyrprogram inför söndagens tävling. Mycket roligt! =)

Frukost: Keso, Lättfil, müsli (havregryn, all bran, kruskakli, linfrön)
Lunch: Omelett på 3 ägg, lök, svamp, kassler, tomat och en bit bröd till
Mellanmål: 3 morötter
Middag: Tacos (köttfärs, tortillabröd, tacosås, kesella, sallad, tomat, lök)
Mellanmål: Nyplockade svartvinbär, kesella
Mellanmål: P-drink

Motion: 60 min promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0