Grym söndagsträning

Idag är en superbra träningsdag. Började imorse med att jag cyklade snabbare än någonsom och klådde mitt rekord med 1,1 km. Känns verkligen kul att bli bättre och bättre på cyklingen... Första 15 min är en plåga med sen går det bra. Nu tittar jag på Biggest Loser samtidigt som jag cyklar. Imorse var jag vråååålhungrig så det fick bli frkost innan cyklingen... kanske därför som den gick så bra. =) Härligt var det i alla fall. Svetten sprutade.

Efter att ha tagit igen mig ett tag, fikat och väntat på att gymet skulle öppna nån gång så blev det träning. Rygg. Roligt pass. Jag var riktigt sugen på att försöka klå förra veckans rekord på chins, men där lyckades jag inte riktigt... fick bara till 3,5 idag.. men jag krigade på med 3 st set fria chins och 3 st där jag hade en bänk som jag tryckte mig upp lite med. Det blev faktiskt ett riktigt grymt pass även fast det inte ble några rekord... Superbra kontakt i båda roddövningarna. Det känns som att jag fått in bra teknik där nu. Okej kontakt i latsövningarna och jag kunde ta ut det sista i latsmaskinen på slutet. Ett snabbt, bra och effektivt pass... Nu är det bara att hoppas att ryggen växer därefter! =)

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Rygg: 6 x chins, 4 x cablerodd 60 kg, 3 x latsdrag 42 kg, 4 x maskinrodd 35 kg, 3 x latsmaskin 40 kg, 3 x ländryggsmaskin 35 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: emliscious

Bra jobbat!!



kul med bilder!

You look good!!

2011-04-10 @ 15:48:14
URL: http://www.emliscious.blogspot.com
Postat av: Ems

I know...men nu jävlar! GO GO GO! O går det åt helvete på Alströmer har man iallafall fått till en grym beach 2011-form! hahaha

2011-04-11 @ 09:12:39
URL: http://www.shutthefkupandsquat.blogspot.com
Postat av: Nathalie

chins är så kul :)

2011-04-11 @ 09:40:13
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0