Matnyttigt från poseringsträning...

  1. Det är sjukt svårt att posera!
  2. Det är sjukt svårt att posera!
  3. Det är sjukt svårt att posera!
Det ska spännas här, slappnas av där, upp med den, ner med den, glöm inte det där, gör si och gör så... Och se dessutom ut som att det är fullständigt naturligt och det roligaste du vet! INTE helt lätt med andra ord! Att det dessutom känns som en nerv kommer i kläm i vissa poseringar gör inte det hela bättre... Men nu är det nöta som gäller. Poseringsträna en gång i veckan och gärna dra några poser efter varje styrkepass. Det ska sitta i ryggmärgen tillslut så att det faktigt kommer kännas fullständigt naturligt för mig! =)

Andra viktiga grejer är betydligt mindre cardio, ätardagar i behåll och att det kommer gå vägen. Känns också kul att höra att jag har bra vader, baksidalår, axlar och rygg (även fast jag tycker att de 2 sista kan förbättras avsevärt)... Men behöver få bättre klyfta så mer och tuuuung bröstträning, gärna efter ätardagen... och tung magträning. Jahapp... Det är bara att göra. Kanske låter knasigt men jag börjar med att äta extra idag! =)

För övrigt var det tufft att träffa en väldigt vältränad och musklig tjej... Jag kände mig liten och klen! Såna ser man inte så ofta och det tycker jag är tråkigt! Mer muskler till tjejerna! =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Vill se bildeeeer från posingen! :D

2011-04-04 @ 11:50:05
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Kommer kanske ikväll! =)

2011-04-04 @ 12:35:24
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Vas

Ber om ursäkt för att jag försökt diskutera träning på en träningsblogg. Trodde inte denna blogg var som alla andra bloggar, men det visade sig vara fel.



Lycka till med allt framöver, hoppas verkligen det går bra! Du slipper inlägg från mig framöver :)

2011-04-04 @ 20:35:47
Postat av: Johanna

Vas: Vill inte ha bara "ja-sägare" men jag antar att jag blev lite less när det kändes so pik efter pik... Men jag förstår din synpunkt helt klart... Jag har dock följt vad jag trott varit rätt och vad jag fått intrycket av att "alla andra" som deffar inför tävling också gör... Nu ska jag dock testa på din melodi... eller iaf mindre cardio men samma mat. Du får gärna skriva fler inlägg. Skönt med nån som som sagt inte bara rosar en hela tiden utan skriver kommentarer med lite tanke bakom.

2011-04-04 @ 20:42:27
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: STYLE CRUSH

jag gillar din blogg! :)

2011-04-04 @ 21:18:48
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0