Bra och snygga träningskläder...

Snygga träningskläder är verkligen nått som kan göra att man tycker att det är roligare att träna. Nu går i och för sig inte jag till gymmet för att vara snygg, men visst är det ett plus om kläderna man använder är rätt fina också. Det viktigaste är dock att de sitter bra och är funktionella för sitt användningsområde. Jag använder alla möjliga märken, men har som ni vet köpt ett nytt lass kläder från Dcore nyligen i och med att mitt team är sponsrade av dem. Nu gillade jag Dcore även innan så jag hade antagligen shoppat friskt nu när deras höstkollektion släpptes i alla fall. =) Dock har jag varit lite dålig på att visa grejerna här i bloggen, men de används flitigt. Tänkte visa (och tipsa om) vad det var jag köpte senast.

Rib singlet - snyggt, välsittande och passar till all gymträning
Net tank - nätlinne med skön lite loose passform. Snyggt och skönt! Jag som är anti-rosa blev dessutom lite wild and crazy och tog färgen crocus. Galet! =)
Micro 3/4 pants - trevartsbyxa med perfekt passform och skönaste materialet nånsin
Performance Halfzip - herrtröja som är helt galet skön. Perfekt efter passet!

Behöver jag ens säga att jag är nöjd? =)

Sen innan har jag även Bodyfit singlet som är mitt favvolinne att träna ben i!
Min pojkvän har även flera funktionstees och linnen som han är väldigt nöjd med.
Sen har vi även vår snygga teamdräkt från Dcore. Jag har inte hunnit fota min men ni kan se Emma ha på sig sin här. Den är riktigt snygg och skön och jag kommer använda min flitigt.

Dcore kommer också att finnas på plats på Fitnessfestivalen. De kommer ha en stor monter där man kan hänga och kolla in kläderna. Dessutom kommer det att krylla av fitnessprofiler i montern hela helgen som man kan prata med! Helt klart värt ett besök! =)




Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur är dcores kläder storleksmässigt?små/stora/normala? Tänker dels på 3/4-byxorna samt baslinnet:)

2011-12-05 @ 20:15:52
Postat av: Johanna

Josefin: De är rätt normala i storlekarna. Jag har M i vanliga fall och har det även på Dcores kläder. På 3/4 byxorna har jag dock gått upp till L då jag har rätt breda höfter och de var svåra att dra upp annars.

2011-12-05 @ 23:14:30
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0