Bästa alla hjärtans dag...

Igår när jag kom till gymet kändes det som att jag inte varit där på en evighet. Allt är iof relativt men 4 dagars uppehåll borde knappast räknas som en evighet. Det var i alla fall skönt att vara tillbaka igen. Körde ett ganska snabbt pass som gick helt okej. 17 kgs hantelpress känns fortfarande helt rätt. Så himla härligt att det gått framåt. Fast bästa övningen igår var faktiskt den upprätta rodden. Körde ganska lätt och vid 8-15 reps brände det som bara den i axlarna. Den övningen ska jag köra nu ett tag. Det känns bra att variera sig med övningar som man inte kör så ofta. Resten av passet gick helt okej. Körde 2 övningar som jag inte brukar för baksida axlar arav den ena tog riktigt fint och den andra bara så där.

Efter träningen blev det mer firande av alla hjärtans dag med härlig middag med min kärlek. En fri måltid (det är bara alla hjärtans en gång per år) på Hereford beefstouw och hemmamys! <3 en riktigt härlig dag och bästa alla hjärtans någonsin! =)

Motion: promenad 60 min
Styrketräning Axlar & Mage: 4 x hantelpress 17-17-14-14 kg, 4 x sidolyft med hantlar 9-9-9-7 kg, 3 x axelpress i maskin i dropset 35-30-30 kg, 4 x upprätt rodd 15 kg, 4 x baksideflyes med hantel 6 kg, 3 x hög rodd, 3 x situps, 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: cassandt

2011-02-15 @ 09:53:41
Postat av: cassandra

kan du inte filma när du kör axelpress med 17 kg?

rätt många killar som knappt tar det......

2011-02-15 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0