Avviker från planen...

Idag var min plan att köra armar och 45 min på crosstrainern någon gång mellan 20-22... men så blir det inte. Jag känner för att vila och det ska jag göra. Vila helt och hållet. Det känns faktiskt jättekonstigt att inte göra nånting alls på hela kvällen, ja, förutom min lilla runda på stan... Jag ska baaara ta det lugnt ikväll. Snart ska jag se på film också. Love & other drugs... Imorn startar jag dagen med en morgonpromenad och sen blir det benträning direkt efter jobbet. Då får jag också större delen av kvällen ledig. Kommer antagligen hem ungefär samtidigt som idag. Blir perfekt för imorn ska jag nämligen baka också... Vi har infört fredagsfika på jobbet och den här veckan är det min tur... Det blir chokladfudgetårta med grädde till. För min del blir det baka och se men inte röra förrän på söndag. Jag antar nämligen att det kommer att bli kvar och det ska jag och min pojkvän kalasa på på söndag när jag har ätardag! =) Nu ska jag slänga ihop nått att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0