Ett tappert försök att hitta motivationen igen...

Den här bilden figurerar numera som skrivbordsunderlägg på min jobbdator. Det känns verkligen som att jag behöver en liten påminnelse om vad det är jag håller på med för på sistonde har motivationen verkligen varit i botten. Jag har tänkt mer på mat, godis och att lata mig än på mina mål. Jag har känt för att ge upp både en, två och tio gånger. Det känns verkligen bra med nått som påminner mig hela tiden och får mig att behålla fokus. Det känns både som att det är en evighet kvar till tävling och samtidigt ingen tid alls. Herregud! Det är 14 veckor kvar. 14 veckor är en evighet att gå på diet ju. Det känns knappt som att jag pallar en dag till och då ska jag hålla på sååå länge. Samtidigt känns 14 veckor som ingenting när det gäller att komma i form. Jag har en hel del kvar att ta av och det går inte undan direkt. Särskilt inte på sistonde när vågen envisas med att visa plus hela tiden. Jobbigt jobbigt jobbigt! Men än har jag inte gett upp. Ska nog skriva ut en bild och sätta på kylskåpet hemma också. Just nu känns det som att jag måste ta till alla medel. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0