Vad hände där?

Onsdagar brukar vara min jobbigaste veckodag nu under dieten. Jag brukar vara sjukt hungrig. Det brukar faktiskt vara helt olidligt just på onsdagar... I natt så sov jag väldigt lite men jag har inte känt mig trött idag, jag som alltid brukar va lite grundtrött. På grund av den dåliga sömnen hade jag väntat mig en extra jobbig dag, särskilt eftersom jag även visste att det skulle gå ovanligt länge mellan frukost och mellanmål just idag. Men, jag har faktiskt nästan inte känt mig hungrig alls. Kanske är det thermospeedens effekt men redan imorse innan jag tog den så var jag faktiskt ohungrig. Det är i alla fall skönt att slippa den där akuta hungern, även om jag kan säga att jag inte känner mig "mätt" så är jag i alla fall inte hungrig.

Idag är det dessutom vilodag. Just idag känner jag mig inte särskilt trött men jag vet att jag kände mig lite sliten igår så jag vet att det gör mig gott att vila idag ändå. Det gör jag med glädje också. Imorn tar jag nya tag. Istället ägnar jag mig istället åt:
  • Läsa klart min bok
  • Kunna kramas och mysa hela kvällen utan att känna stress
  • Se en film
  • Bara vara

Kommentarer
Postat av: emma s

Härligt! :D

2011-09-08 @ 08:44:30
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0