Proteinsmootie - heeeelt underbart gott...

Här om dagen så testade jag att göra en proteinsmoothie. Normalt sett är det inget jag brukar göra. Jag är helt enkelt för lat för att hålla på med såna avancerade saker. Jag brukar antingen satsa på riktig mat eller nått som går snabbt att äta utan några förberedelser, t.ex. keso eller kesella (utan nått till). Men jag jobbade hemifrån här om dagen när jag mådde dåligt och då fick jag för mig att prova nått nytt. Resultatet var gudomligt gott! Så gott att jag gjorde en till samma dag... och även gjorde en till frukost både imorse och igår. Jag rekommenderar helt klart!!! De här ingredienserna mixade jag ihop:
 
en hel del hallon (500 gr räckte till 3 drinkar)
1 burk ICA-kvarg lätt
40 gr proteinpulver vaniljsmak
1 msk Chiapsyl (mer info kommer sen)
vatten efter behag
 
Sen är det bara at dricka och njuuuuuuta!
Galet gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0