Benträning med lillebror...

Det är så man får inse att man ligger i lä när det kommer till benstyrka. Djupa knäböj med 140 kg och 5 sek stilla i bottenläget. Och det efter 4 set "vanliga" knäböj med ännu mera vikt. För min del var det första gången jag provade på den övningen. 60 kg blev det för min del och det tog riktigt bra i baksidan. Vi fick faktiskt till ett väldigt bra pass och jag kände ingenting av smärtan jag hade när jag körde ben i tisdags. Nu körde vi iof inte utfall, men jag är glad ändå. =) Nöjd och glad, men trötta ben. =)
 
Min brorsa är i stan för att gå på Fitnessfestivalen med oss imorn. Riktigt roligt! Imorn händer det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0