Från 2012 till 2013...

Idag är det 2012 års sista dag och imorgon börjar vi med ett helt nytt år, 2013. Det kryllar av årskrönikor på bloggarna. Någon sån får ni inte här i alla fall. Jag ska dock göra några korta konstateranden (även om det kändes som att det blev lite årskrönike-aktigt ändå).
 
Under 2012 har jag:
  • varit väldigt mycket mer sjuk än tidigare. Flera månader i början av året och sen flertalet kortare sjukor.
  • tränat mycket mindre än förut, beroende på punkt 1.
  • börjat köra knäböj. Trodde inte att jag kunde pga min kassa rygg, men det funkar och nu älskar jag dem!
  • börjat köra marklyft. Är inte helt hemma där än, men jag försöker.
  • satt en himla massa nya PBn. Blivit starkare helt enkelt.
  • kommit tllbaka till ett ganska avslappnat synsätt på det hela.
Jag gillar inte riktigt det här med nyårslöften och jag ska inte avge några i år. När jag avgett såna innan så brukar det gå så där med att följa dem. Däremot kan jag ju säga några saker som jag vet och tror kommer att ske. =)
 
Under 2013 kommer/ska jag:
  • prövas rätt rejält då jag kommer att vra borta 50 % årets första 3 månader utan riktigt bra tillgång till gym och träning. Helt klart en prövning att få det att funka bra.
  • bli ännu starkare
  • få lite mer muskler
  • försöka hålla mig frisk
  • ha roligt!
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0