Har hittat ett gym...

I fredags så körde jag förbi ett gym som jag tänker besöka nästa gång jag åker över till USA. Om jag ska vara borta länge så behöver jag träna. Visserligen har vi ett träningsrum på hotellet, men där finns endast 2 löpband, 1 crosstrainer, 3 par hantlar och väldigt dålig ventilation. Inte mycket att hänga i julgranen. Eftersom jag har i alla fall 6 veckor inplanerade efter nyår (den längsta 3 veckor i sträck) så känns det som att jag måste hitta en lösning på träningen. Det här blir perfekt! Nära hotellet och allt. Det är samma kedja (LA Fitness) som jag tränade på vid hotellet utanför Philadelphia och det gymmet var helt okej... så det här kommer nog  att fungera finfint. Det såg riktigt stort ut! =)
 
Just nu är jag mest sugen på att komma igång med träningen här hemma. Vill träna som en galning. Lyfta tungt, springa fort och svettas mycket. Förkylning, be gone! Typ nu helst! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0