Juldagsträning...

Vi hade en väldigt härlig julafton igår. Familj, mys och trevligt. God mat och fina julklappar. Idag var det till att upp och hoppa för det var dax för träning med Jessica som hade en buss att passa.
 
BEEEEN!!! Det bästa! Vi började med vanliga knäböj. Jag håller fast vid att viktplattorna på by-gymmet måste vara lite tyngre än vanligt för guuuuud vad tungt det var när jag lassade på mina vanliga 100 kg. Jag tordes inte köra tillräckligt djupt på den vikten så vi sänkte lite istället. Knäböjen tog riktigt bra, men det var ovantatt köra utan en spegel framför näsan. Sen inveg vi Jessica i min nya favorit paus-böjen... alltså när man sätter sig på huk och väntar några sekunder innan man går upp igen. Tror hon tyckte att den var lika bra som jag gör. =) Det blev ett tungt pass... Bara fyra övningar, men det räckte gott och väl. Nu på eftermiddagen har jag och mamma varit ute och ridit med hästarna också och nu är det dax att fortsätta med julmyset. =)
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100-90-90-90 kg
3 x "paus-böj" 60 kg
3 x utafallsgång med hantlar
3 x rumänska marklyft

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Johanna!

Gott Nytt År på Dig! Vad heter byn där du är uppvuxen? Tack för en bra blogg! Kram Linda.

2012-12-26 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0