Min kost senaste dagarna...

Efter request kommer här ett utdrag på ungefär hur jag äter just nu. Som sagt så går jag inte på diet utan jag äter lite som jag vill. Ibland lite mer, ibland lite mindre. I det stora hela så balanserar det nog upp sig rätt bra. På lördagar har jag ätardagar då jag äter vad jag vill även av onyttiga saker. Annars är det mest vardagen som styr, t.ex. macka på måndagar till frukost eftersom vi har måndagsfrukost (istället för fredagsfika) på jobbet då. Vissa saker ser väldigt lika ut från dag till dag, andra varierar mer. Jag försöker få i mig så mycket protein jag behöver per dag, och resten hänger liksom med av sig själv. Inte så komplicerat. Idag blir det däremot lite ovanlig mat. Ikväll väntar nämligen julborg med mitt jobb!
 
MÅNDAG:
9:00 fralla med ost och skinka, en burk kesella
12:00 köttgryta med potatis
16:30 en burk keso, en skiva bröd (hönökaka GI)
16:45 PWO Rage Extreme
17:00 Aminosyror
Efter träningen: Animosyror, en apelsin
19:45 En stooor smoothie
21:45 En liten proteidrink
 
TISDAG:
9:00 en burk kesella, en mandarin
12:00 en burk keso, ett paket skinka, en avokado, en proteinbar (Maxim XL proteinbar)
16:30 en burk kesella, en skiva bröd (hönökaka GI)
16:45 PWO Rage Extreme
17:00 Aminosyror
Efter träningen: Aminosyror, en apelsin
20:00 Köttfärssoppa
 
ONSDAG:
8:20 En burk keso
9:50 En mandarin
12:00 Köttfärssoppa, en mandarin
16:45 en burk kesella, en skiva bröd (hönökaka GI)
17:00 Amonisyror
Efter träningen: Aminosyror, en apelsin
19:15 Köttgryta med potatis
21:45 Liten proteindrink
 
Tisdagens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0