Morgontränat...

Med 1,5 timme försenat plan igår, och segare änsegast kö till immigrations så var det bara att stupa i säng när jag kom fram till hotellet. Nått som är ganska bra med tidsskillnaden är att jag vaknade halv 6 och kunde kliva upp och hinna med ett besök till exercise rummet innan jobbet. 30 svettiga minuter på crosstrainern hann jag med och det var riktigt skönt att börja dagen på det sättet. EGentligen hade jag tänkt springa, men jag lyckades inte få fart på det lediga löpbandet. Glad ändå är jag för jag gllar crosstrainern de har här. Den må vara gammal, men den har en riktigt behaglig rörelsebana. =) Nu har det varit en lång dag på kontoret och jag sitter och väntar på att vi ska åka och äta middag någonstans.
 
Från ett av septembers besök i exercise roomet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0