Ingen promenad idag...

Idag var planen att starta dagen med en morgonpromenad. Både jag och min pojkvän var med på noterna. Här skulle det promeneras, vi gillar ju båda att börja dagen på det sättet. Tyvärr visade Göteborg sig från sin sämsta sida (till skillnad fårn igår då det kändes som vår ute) med horisontellt regn, eller ja, det var nog regn från alla håll. Uppifrån, nerifrån, bakifrån, framifrån, höger ifrån och vänster ifrån... Vi valde i alla fall att stanna inne. Även om jag har bra kläder så att jag skulle klara mig alldeles utmärkt egentligen så tar jag hellre den där promenaden när det känns lite trevligare. Jag har ju slöat så länge nu så vad gör en dag hit eller dit? Antagligen bara nytta då jag hostat illa idag också. Poop!

Istället har jag förberett mig inför träning. Imorn väntar nämligen ett besök på gymmet. Idag har jag shoppat träningskläder. Träningskläder är ju sååå roliga att köpa! Idag blev det dessa. Tyvärr gör bilderna dem inte rättvisa. Byxorna är mörkgrå och linnet knallblått med guldig dragkedja i ryggen. I like! Hittade även andra kläder jag ville ha, men ibland får man lägga lite band på sig. Jag har ju faktiskt inte ens hunnit använda de träningskläder jag köpte sist.

Kommentarer
Postat av: Denice

fin blogg! :)

2012-02-19 @ 10:14:14
URL: http://dowdeluxe.blogg.se/
Postat av: K

2012-02-19 @ 13:48:24
Postat av: Lina

Snygga träningskläder! Nu blir jag nyfiken var du köpt dem.

2012-02-19 @ 13:49:41
Postat av: Johanna

Lina: Stadium. Linnet är Soc och byxorna Nike.

2012-02-19 @ 20:31:50
URL: http://inhape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0