Massage...

Som jag sagt innan så känns träningen väldigt avlägsen just nu... Hoppet om att bli helt frisk känns som bortblåst... men idag har jag i alla fall gjort lite roliga saker... Jag fick nämligen massage på jobbet av en himla duktig kille... Väldigt skönt var det. Han berättade även att jag var väldigt avslappnad i kroppen med ovanligt lite spänningar nånstans... Bra bra! Känns skönt att veta att jag är hyfsat fräsch i kroppen.

Massage är egentligen nått man borde unna sig oftare. Det är nog extra viktigt för oss som sitter stilla och i monotona ställningar framför en dator hela dagarna. I höstas gick jag ju på regelbunden bindvävsmassage, eller jag gick på det 4 ggr, mer blev det inte... men jag tror att det gör kroppen rätt bra. Jag har ett klippkort så har en gång kvar som jag kan gå till Flex massage. Annars kommer massören till mitt jobb en gång i månaden så jag ska nog se till att boka upp mig på det varje gång. För er som bor i Göteborg kan jag även tipsa om elevmassage på Axelssons Gymnastiska Institut (såg precis att de finns i Sthlm och Malmö också) om man vill komma undan lite billigare. Massage är ju tyvärr rätt dyrt. Där har de låga priser och riktigt duktiga massörer som är under utbildning och behöver personer att öva på med jämna mellanrum. Jag har provat dem en gång och var väldigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller helt klart med, var på massage igår kväll och kan knappt beskriva hur bra det kändes!

2012-02-09 @ 02:50:20
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nu kan du tävla om massage genom att skapa en länk till massagemotorn.se! Då kan du gå till en färdigutbildad massör ;)



Tävlingen:

http://massagemotorn.se/vinn-massage-tavling/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0