Sista passet på Sats...

Jag älskar benpress!
Idag var det dax för sista passet på Sats. Nu är jag inte längre en Satsare och det känns faktiskt rätt bra. Så himla tråkigt bara att de ska krångla så mycket när man avslutar kontot, men i övrigt har det varit en väldigt bra tid hos Sats. Hoppas på lika bra tid hos nästa gym så blir allt superbra!

Jag avslutade på allra bästa sätt. Med ett rktigt grymt benpass. Jag har inte riktigt hittat tillbaka till kämparglöden sen jag satt igång med träningen efter min vila. Jag har pushat och kämpat, men aldrig gett det där lilla extra. Idag kom kämpen tillbaka och jag kunde pressa upp vikterna och köra lite extra i varje övning. Det sved, det gjorde ont, det var tungt, det var jobbigt, men jag körde på och det är precis såna tillfällen som allting är så himla härligt. Det är ju precis så det ska vara... Svidande, smärtande (på ett bra sätt), tungt och jobbigt. Det är då träningen tar! Jag ser det bara som positivt! Känns det inte så så tränar jag inte tillräckligt hårt. Jag är mest nöjd med benpressen, som jag fick till riktigt bra, och utfallsgången där jag krigade på rejält fastän flåset var alldeles för kasst. Benen var rejält möra när jag gick ifrån gymmet kan jag lova, precis som det ska vara.

Dagens Träning:
4 x 12 benpress 160 kg
3 x 20-20-18 utfallsgång med hantlar á 16 kg
3 x finnen i latsdraget
3 x liggande lårcurl 40 kg (dropset sista)
4 x benspark 60 kg (dropset sista)
3 x stående vadpress 124-106-97 kg

Kommentarer
Postat av: emma s

Baj, bajs SATS...!

2012-03-26 @ 21:11:35
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vilken trevlig träningsblogg! Hit återkommer jag fler ggr :).



/Josephine

2012-03-27 @ 18:18:32
URL: http://irampljuset.blogspot.se
Postat av: Marre

Grymt bra jobb! Mina ben är också helt slut nu efter ett hårt benpass :)

2012-03-27 @ 18:35:37
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: fuckingimpossible

Skojar du? 160 kg i benpress? Grymt ju. Jag är glad om jag orkar min egen vikt! Kul och bra blogg, kika gärna in på min...skriver om kost och träning på onsdagar.

2012-03-28 @ 08:09:56
URL: http://fuckingimpossible.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0