Dietuppdatering

 
Viktuppdatering: - 1,9kg
Totalt: - 1,9 kg
 
Ja, första "veckan" (måndag-fredag) gav ju ett riktigt bra tapp på vågen, näääästan 2 kg. Jag är riktigt nöjd med det. Självklart är det en hel del vätska som jag har tappat, men det känns bra att ha fått en bra start på det hela. Den här veckan har jag dessutom inte tränat någonting och två dagar har jag legat hemma riktigt sjuk. Det ska bli riktigt kul att komma igång med träningen också nästa vecka. Dieten känns i alla fall väldigt bra och som ni ser så går det ju åt rätt håll. Idag har jag en fridag och sen är det på det hela igen imorn. =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Grymt!!

2012-09-08 @ 22:05:03
Postat av: Ebba

Duktigt!! :)

Svar: Tackar. Det känns bra. =)
Johanna

2012-09-09 @ 09:35:06
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0