En sak är säker...

 
.. ju färre timmar man är vaken desto lättare känns dieten!
 
 
Jag är hemma sjuk... Tyvärr. När jag kände som att det höll på vända med sjukan här om dagen hade jag fel, ack så fel. Det blev värre. Nu har jag legat hemma igår och idag och jag har även lyckats få ögoninflammation. Bra jobbat! Men men, ship happens. Idag lyckades jag i alla fall sova längre. Vaknade vid 8 istället för strax efter 6 som igår... Det gör stor skillnad på hungerkänslorna kan jag säga, färre timmar med lite mat (jag går inte på någon svältdiet, men det tar alltid ett tag för kroppen att anpassa sig till ett nytt upplägg). Idag känns det ju lätt som en plätt och jag kände mig inte ens särskilt hungrig vid lunch nyss, eller så är det för att jag håller på vänja mig vid upplägget nu. Det vore trevligt. =)
 
Jag är riktigt sugen på att komma igång med träningen nu. Det har ju blivit extremt lite träning på sistone. Förra veckan fick jag till 2 pass... Veckan innan hade jag en vilovecka... och sen har jag varit sjuk. Så 2 pass på 2,5 veckor. Inte bra... men men, snart är jag frisk i alla fall och då blir det hårdkörning med träningen. Tungt och jag ska bli starkare är planen. =)
 
Dieten går bra och det ska bli riktigt spännande att väga sig imorn och se resultatet av 5 dagars dietande. Det ser lovande ut på vågen kan jag säga, trots att jag inte tränat någonting alls de här dagarna. Lördagar blir min avstämningsdag så ni kan nog vänta er en uppdatering här imorgon. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska du tävla när du går på diet?

Svar: Eventuellt.
Johanna

2012-09-08 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0