Bättre hotellgym första veckan...

När jag åker iväg på söndag kommer jag att bo första veckan på ett annat hotell. Mitt "vanliga" håller på renoveras så vi kan inte bo där förrän v. 2. Jag tror egentligen att de är ganska likvärdiga, men fördelen med det "vanliga" är att de faktiskt har en hyfsad frukostbuffé (långt under svensk frukostbuffé-standard,men det finns ändå mat att äta på morgonen, och den ingår i vårt pris). På det nya hotellet så får man köpa det extra och man får beställa frukost som tydligen tar en evighet att få, alltså ingen hit om man ska skynda iväg och jobba på morgonen. Det vanliga i USA är att frukost inte ingår när man bor på hotell. Men jag hittade faktiskt en sak som var väldigt bra med det nya hotellet! Det verkar som att de har lite bättre hotellgym. Det "vanliga" har ju endast 2 löpband, en crosstrainer och 3 par hantlar i ett litet, instängt rum med dålig luft i. Här verkar det betydligt bättre... och så ska jag ju mest troligt köpa gymkort också. Det kan bli bra det här! Bara tiden finns och jag blir friskare. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0