Ingen vila, ingen ro...

Jag trodde att jag skulle få vara hemma tre veckor, men förra veckan kortades det ner till två... Igår em så bestämdes det att det blev endast en vecka hemma den här gången... Så på söndag är det dax att åka igen. Nu blir det två veckor borta igen... sen en vecka hemma igen... sen två veckor borta igen. Plus mer efter det. Jag jublar inte av glädje den här gången... Det skulle ha blivit skönt att vara hemma tre veckor. Jag hade mysiga helgplaner med min älskling... och jag hade ju även planer på att träna arslet av mig (vilket går så där iom att jag är sjuk nu)... Det känns mer som...
 
*pust* *stön* *stånk*
 
Jag får bara se till att bli frisk så jag kan träna bra där borta...
Just nu känner jag mig låååångt ifrån på topp. =S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0