Lever på hoppet...

 
Jag har i alla fall packat med förhoppning om att bli frisk och kunna träna.
Jag skaju trots allt vara borta i nästan 2 veckor (kommer hem nästa fredag) så någon gång borde jag ju bli frisk. Förra vintern var jag ju sjuk över 2 månader i stäck så jag kan väl inte ha sån otur igen?
Igårvar jag tvungen att masa mig och och gå lite ärenden på Frölunda torg... kan säga att det var det inte långt ifrån en nära döden upplevelse. Det känns lite bättre idag så jag hoppas det funkar bra att jobba imorn. Jag förbereder mig även för en flygresa from hell iom att jag inte kan tryckutjämna... Förkylning och flygplan är ingen bra kombination. =S
 
Annars är jag sjukt sugen på träning just nu. Jag vill fortfarande köra de tunga marklyften,
och så vill jag köra ett galet benpass och springa sjukt jobbiga intervaller.
Varför blir man alltid sugen på den allra jobbigaste träningen när man är sjuk?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0