Utökat träningsgarderoben...

Jag ska erkänna.... Jag har alldeles för mycket träningskläder. Man kan säga att det svämmar över rätt rejält... ändå är det bara en bråkdel av allt som jag använder. Varför blir det alltid så? Jag har många grejer som dessutom fortfarande ligger med prislapparn kvar. Jag ska använda dem.... snaaaart, men oftast tar jag nått av det vanliga. Man skulle kunna tro att en sån som jag inte köper mer träningkläder... men visst gör jag det. Det är ju på så sätt min träningsgarderob har vuxit till sig. Det senaste fyndet är ett par roliga dip dye tights från Nike. Det känns som att jag har lessnat lite på alla tights med galna mönster just nu så de här passar perfekt. Lite mer basic men ändå rätt roliga. =) Perfekt!
 
Förresten, är det bara jag som reagerar på att Nike väljer en modell/provdocka med
obefintlig röv och vad som ser ut som väldigt omusklade ben?
   
 

Kommentarer
Postat av: Em Löfgren

Haha ja!! Skillnad från tex bilder på better bodies!
Men snygga tights!

Svar: Haha ja, don't get me started! ;)
Johanna

2013-02-09 @ 12:25:22
URL: http://emliscious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0