Bit ihop och kör på...

Ujuj, kände mig riktigt trött efter jobbet idag. Det var nästan så att jag somnade på spårvagnen hem och jag åker inte ens särskilt långt. Kände mig rätt otaggad på gymmet, men samtidigt så har jag lite grejer att göra imorn så då blir det vilodag... därför ville jag träna idag. Då är det till att bita ihop och "göra sitt jobb", dvs. gå iväg och träna. Det brukar ju alltid bli bra när man kommer till gymmet... och så även idag. Ibland brukar jag faktiskt lyckas få till de allra bästa träningspassen när jag innan passet känt mg trött och osugen. Så blev det inte riktigt idag... men ändå ett riktigt bra pass.
 
Jag orkade inte vänta in att John skulle komma hem utan jag drog till gymmet själv så joinade han efter ett tag... men det innebar ju att jag inte hade någon hjälp att lyfta upp hantlarna i hantelpressen så jag fick hålla mig till vikter som jag får upp till startposition själv. Hantelpress är den grymmaste övningen för axlarna enligt mig. Jag blir verkligen totalt slut! Körde även på med militärpress idag. Tycker det gick lite bättre än sist, men inte är jag stark inte... men man måste ju träna för att bli bra på nått och jag vill bli bra på militärpress. =) Så jag pressar på. =) Sen avslutade jag med lite mage och en stund crosstrainer. Vi får se om hjulet ger mig träningsvärk imorn. Det hoppas jag i alla fall. =)
 
Dagens träning:
4 x hantelpress 17-17-15-15kg
4 x hantellyft åt sidan 9-9-7-7 kg
3 x militärpress 33 kg
3 x sidolyft med hantlar
7 x olika baksideövningar
3 x situps på lutande bänk
4 x hjulet
20 min crosstrainer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0