När man plötsligt känner igen sig...

... Ja, ni vet när man är inne på en blogg och plötsligt så tänker man "känner inte jag igen den där hanteln/bänken/maskinen/ställningen/etc.". Det händer inte ofta, men ibland så. I förrgår var jag inne på Helene Ahlsons blogg och spanade lite på vilka som skulle vara med i nya Team Forever Fit by BB i år... Klickade mig in på deras bloggar... och jo men visst är det väl mitt gym där på några bilder. En av få tjejer som tränar ordentlig styrketräning på mitt gym är tydligen med i teamet. Har sett henne några gånger och hon kör bra, men vi är sällan på plats samtidigt. Kul för henne i alla fall.
 
Spana i här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0