Trötta morgonben...

Aaaah... det blev ett riktigt bra pass trots att det var tidigare än vad jag brukar träna. Det var skönt att komma till gymmet innan öppning också (vi har ju att man kan gå in med kortet mellan 5-23) för vi var själva första stunden och sen kom några få till dit. Morgonträning är ju ritkigt nice! Det känns skönt att ha tröttat ut benen nu innan jag ska sitta stilla på planet så länge. Riktigt lyckat blev det!!!
 
Jag kände mig ganska stark idag också vilket var skönt. Jag har ju känt mig rätt klen i knäböjen nu de senaste passen, men idag var det annat. Jag kunde pressa riktigt bra! Det blev det "vanliga" benpasset som passar mig grymt bra. Jag blev härligt slut i benen. Sen så körde jag npgra set för latsen också i och med att de är det svåraste att träna med den begränsade träningsutrustning jag kommer ha (om jag inte tar mig iväg till ett riktigt gym vilket jag hoppas). Testade en för mig ny maskin som faktiskt var väldigt bra. Man kom i helt rätt position och det tog verkligen där det skulleoch jag kunde dra på ett riktigt bra sätt. Den kommer jag garanterat köra mer när jag kommer hem.
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100 kg
4 x paus-böj 60 kg
3 x utfallsgång med hantlar á 20 kg
4 x rumänska marklyft 60 kg
4 x benspark 80 kg
3 x stående vadpress
4 x latsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0