Vägen till mitt hjärta...

Morgonträning idag trots att jag var helt död imorse när klockan ringde... men det var bara jag och roomien inne på gymet större delen av passet så det var riktigt skönt. Vi var båda trötta och sega så det var väl inget vidare tempo på passet. Hur som helst så gick det väldigt bra för mig. Hon snodde mina 8 kgs-hantlar så jag var tvungen att höja vikten till 9 kg, men det gick rätt bra det med! XD fast var iof tvungen att fuskgunga rätt mycket mot slutet men gud vad det tog!!! Skivstångspressarna körde jag på den högre vikten hela tiden och jag blev totalt död i axlarna... Gött mos! Ja, faktiskt var det ingenting som gick dåligt idag. Det gick helt strålande. Fick riktigt bra kontakt med baksidan av axlarna också och till och med mage var roligt att köra och tog bra. Det måste ha varit vilodagen igår som gjorde susen! Har grym träningsvärk i benen också... himla nice... får se om jag kan springa imorn eller inte, annars blir det styrka imorn och springa på lördag... Det visar sig!

Nu ska vi masa oss till skolan... Det ryktas om arbetsmarknadsdag för juristerna = gratis mackor, muffins, kaffe och annat diverse gott. Sen kan man ju passa på att göra lite nytta mellan mackorna också! ;) Förresten ska Sats tydligen ha studentdagar nästa vecka... då ska man få nudlar... Passar finfint till de 16 tonfiskburkarna jag fick förra veckan... Nu gillar jag sats igen... Vägen till mitt hjärta går helt klart genom magen! Bring on the food! =)

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 3 x sidolyft med hantel 9 kg, 4 x stående skivstångspress 22 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 3 x skivstångslyft framåt 12 kg, 3 x liggande baksida i CC 12,5, 3 x baksideflyes i CC, 3 x benlyft, 3 x magmaskin

Kommentarer
Postat av: Ebba

Härligt tränat =) Hoppas att du fick massa smaskiga mackor =)

2010-02-04 @ 21:03:29
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ebba: Better up... Muffins!

2010-02-05 @ 08:23:16
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Patrik

Läst din blogg gilla den skarpt hör av dig till mig någon gång o snacka lite träning o vardag.. alltid skoj att snacka med lika sinade

[email protected]

Ha de gött

2010-02-05 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0