Återuppstått?

Fy vad tråkigt det är att inte blogga... Jag sitter (ligger mest) hemma och mår piss just nu. Eller jag mår inte dåligt, bara lite, utan jag är mest helt totalt slut och utpumpad. Fast känns iof som om jag håller på att få feber. Sitter och messar febrilt för att försöka få tag i nån som kan jobba åt mig imorn... Fast egentligen vill jag ju inte gå miste om pengarna...

Till råga på detta så har jag även fått nån allergisk reaktion mott nått... Vad har jag ingen aning om... Jag är ju egentligen en supermänniska som inte är allergisk mot nånting så detta kommer verkligen plötsligt. Mitt ansikte har nu i några dagar varit alldeles buckligt. Jag har trott att det berott på flottig mat och godis för då brukar det kunna anta samma form, men dte var lite väl mycket den här gången faktiskt... Först igår när jag stod i en provhytt inne på Gina Tricot provandes en gudomligt snygg kjol (som fick följa med hem trots att jag inet skulle köpa nånting den här månaden... Att jag sen klickade hem parfymer för 750 kr på StrawberryNET gör ju att resten av månaden inte blir särskilt rolig) så såg jag att även mina ben och midja hade massvis av små runda röda prickar, ca 5 mm i diameter... Då slog det mig..: Samma symptom som när jag blev allergisk mot ett penicillin. Som tur va så har jag lite allergimedicin hemma (har många mediciner här =D) så jag kunde dämpa det hela innan jag såg ut som det monster jag förvandlades till sist... Hemska tanke... Hela jag var en stor böld då... alldeles total bucklig...

Träningen och maten går väl lite si så där med kan jag säga. Eller maten går bra så länge jag är hemma... Träningen går bra när jag tränar, men har varit mycket nu på sistonde. Idag var jag däremot ute och gick och hittade en jättelång och JÄTTEbrant backe. Ska nog ta och springa dit nån dag när jag mår lite bättre (vilket jag hoppas är snart) och köra backintervaller. Har aldrig gjort det förut och kan tänka mig att det är fasligt jobbigt... Egentligen alldeles för jobbigt för mig... Jag är ju lite bekväm av mig... Men skulle va kul att testa i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Tess

kul att du skriver! har kollat in ibland för att se om du skulle återuppstå nångång :)

2008-04-05 @ 20:25:50
Postat av: Filifjonkan

Skickar en jättestor kram till dig! Snart är du back-on-track igen.
Kram på dig tjejen!

2008-04-05 @ 21:21:49
URL: http://www.metrobloggen.se/filifjonkan
Postat av: Magdalena

Jag läser språklig inriktning nu men vill gå över till analytisk men då måste jag söka om efterom jag vill gå i en "riktig" klass och inte sätta ihop egna kurser. Och för att va 100% säker på att jag kommer in så gjorde jag det, plus att det är kul att testa och se om man blir nåt bättre:)

2008-04-06 @ 01:06:40
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: Anna

Ja snälla! Kom tillbaka!

2008-04-06 @ 11:45:30
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: mialena

Jaa, kom tillbaka! :)

Trist med utslagen, hoppas du får ordning på dem snart!!!

2008-04-06 @ 14:16:39
URL: http://mialena.blogspot.com
Postat av: Evasleva

Hej!
Jag är också sådär trött och verkar ha något på gång fast det aldrig blir något .Jobbigt. Undar om det är något som går?

2008-04-06 @ 18:39:36
URL: http://www.letarbalans.blogspot.com
Postat av: msfatso

Rolgit med nytt inlägg, jag fortsätter blogga nu jag med. Vill ju nå mitt mål och dessutom, tusan vad jag saknat det =)

2008-04-06 @ 18:43:52
URL: http://www.msfatso.blogg.se
Postat av: Silverscreen (Lisa)

Kul att du är tillbaka. Saknat din blogg. Hoppas du får ordning på träning och mat. Jag hejjar på dig! Kram

2008-04-07 @ 08:46:12
URL: http://silverscreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0