Fredag - the eating begins...

Hade egentligen sagt till mig själv att jag bara skulle köra en ätardag den här veckan... Men det blir filmkväll med tjejerna ikväll så då var det svårt att motstå godiset som jag gömt undan i skåpet. Men men, det är inte direkt hela världen för det är ju trots allt en kväll och påföljande heldag som är ätardagar i min kostplan...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, morot, zuccini
Mellanmål (efter träning): Kesella, hallon, fun light, olja, 2 st omega3, vitaminer
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, isbergssallad, körsbärstomater, rödlök, dressing
Kväll: Lösviktsgodis och naturgodis

Motion: Promenad 50 min (25+25), Springa ca 6 km

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh gud vad jag vill ha godis nu haha... En stor påse naturgodis tack =)!

2008-04-12 @ 22:42:42
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: SofiLindberg

Hur mycket lösviktgodis brukar du äta? Hur många gram är en påse på?!
Många kramar sofi

2008-04-13 @ 17:08:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiLindberg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0