Ingen vila och ingen ro, bara knas och trassel!

image73Jag kan inet sova på mornarna... Jätteirriterande är det. På sistonde har jag sovit väldigt oroligt på nätterna också. Idag verkligen kämpade jag för att kunna sova till strax innan 8, och då hade jag vaknat flera gånger innan... Inte för att det känns som om jag behöver sova längre heller, men det vore skönt att sova ut ordentligt och kunna ta sig en redig sovmorgon.

Klev i alla fall upp imorse och gick iväg till gymet. Var jätteskönt för vi var nog bara 5 st där på hela tiden, väldigt öde med andra ord... Bland de 5 så var det en väldigt förvirrad amerikan som var rolig att titta på för han var verkligen udda. Körde i alla fall bröst och triceps och det gick väl rätt bra, förutom attd et känns som om jag blivit svagare i bänkpress... Ja, jag är ju rätt värdelös på det från början, men det var ovanligt jobbigt nu har har varit de senaste gångerna också.

Annars har jag lite skolångest...  Ingenting funkar bra med våran c-uppsats. Vi tyckte att vi hade överlägset bästa inlämningen till dagens seminarium (och det hade vi faktiskt, med hästlängder) men fick ändå massa skit från de andra kassa grupperna... Funderar på att byta ämne helt och hållet för företaget vi har valt verkar inte särskilt samarbetsvilliga... Men men, det visar sig.

Kommentarer
Postat av: mialena

Så länge ni inte har några direkta fel i uppsatsen (typ inkonsekventa eller saknade referenser, jättevanligt bland folk som gillar att klaga på andra) skulle jag inte bry mig. Och motvilligt företag kan man ju också skriva om, fin problemställning där!

Vad händer om du går upp när du vaknar sådär tidigt, blir du trött tidigare på kvällen då? Att ligga och plåga sig är ju inte så värst kul, hoppas du kommer över det!

2008-04-09 @ 18:22:11
URL: http://mialena.blogspot.com
Postat av: Sofie Rundlöf

Imorgon är en ny dag ;) Hm du kanske behöver låta bli bänkpressen i några veckor, köra nåt annat.. och sen gå tillbaka.. kroppen kanske bara vill ha lite variation? :)

2008-04-09 @ 18:37:44
URL: http://www.sofierundlof.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Jag har också börjat vakna sådär tidigt på morgonen vissa dagar, svettig men ändå frusen dessutom! Skitobehagligt är det. Och jag som alltid har varit den morgontröttaste människan i världen... Men jag tror att det kan bero lite på att jag aldrig äter nåt på kvällarna längre för att jag inte orkar gå ut i köket nu när jag bor i korridor haha...så då vaknar jag och är vrålhungrig ist=P

2008-04-09 @ 21:13:32
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: kattis

Det här med att inte kunna sova ut, jag har samma problem! Men jag kämpar med att kunna sova till klockan sex på mornarna! Det har blivit ett ganska jobbigt problem, även om jag, liksom du känner mig hyffsat utsövd när jag vaknar vid den tiden.

2008-04-10 @ 07:05:29
URL: http://metrobloggen.se/sommarformen

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0