Måndag - från full fart till oproduktiv...

Jahapp... ett ord kan väl sammanfatta min mat just nu. Enformigt.... Men som sagt så är det mitt eget fel. JKag är inte alls less på maten utan tycker dte är riktigt smarrigt. Fast den där himla isbergssalladen kan jag va uten. Den smakar ju ingenting. Va mycket godare med ruccola... Men men. Så kan dte va. Får se vad jag handlar imorn... Kanske blir det ruccola istället... En miljon godare, men dyrare tyvärr.... =( Går rätt bra att äta mindre nu också... Känner mig inte särskilt mycket hungrigare. Det är fortfarande precis så att maten räcker fram till nästa måltid. Tycker att jag borde vara mycket hungrigare egentligen.

Ja, annars har det varit en väldigt oproduktiv dag. Den började ju bra med massor med motion, men sen har det inte hänt så mycket. Har spenderat eftermiddagen med att bestämma skolor och inriktningar inför hösten och sen försökt anmäla mig på studera.nu. De verkar ha nått problem med sin sida så att få in anmälan verkar ju helt omöjligt. I och för sig så var det väl så här sist också, då fick man ju en dag extra på sig för att det krånglade så mycket...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Efter träning: Proteindrink, 2 st omega3, vitaminer
Lunch: Kyckilng, fullkornsbulgur, senapsdressing, morot
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, 2 st omega3, cola light
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, isbergssallad, körsbärstomat, rödlök, dressing
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 55 min
Styrketräning rygg och biceps (4 x smalt drag, 3 x maskinrodd, 3 x hantelrodd, 4 x latsdrag i maskin, 3 x ryggresningar, 3 x cablecurl, 3 x hantelcurl, 3 x bicepscurl med cable)

Kommentarer
Postat av: Starlet

Vad duktig du har varit idag då. :)

Ja på måndagar är det fullt. Alla människors nystart! :D Och så förstås träna bort pizzan, godiset och groggarna! Haha.

2008-04-14 @ 21:49:05
URL: http://starletsgym.wordpress.com
Postat av: Anonym

Svarade på ditt inlägg och lite därtill i min blogg.

Hoppas du får en trevlig kväll.

/Sid

2008-04-14 @ 22:09:53
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Anna

1557 kcal/ dag

116.8 g protein
98.6 g fett
31.5 g kolhydrater

Så ska jag äta enligt GI-viktkoll...

2008-04-15 @ 07:45:21
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: maria.

Hej hej.
Tycker du har en mycke trevlig blogg. Jag tränar en del själv och ser att du dricker proteindryck, undrar vilken typ det är du dricker? Ha de bra. Mvh Maria.

2008-04-15 @ 20:44:26
Postat av: Johanna

Maria: jag använder Star Nutritions protein Whey-80. Har den i smakerna mintchoklad och banan. Älskar banansmaken och mintchokladen är super den med. Finns att betsälla på Gymgrossisten.

2008-04-15 @ 20:51:16
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0