Onsdag - äter lite mer än vanligt idag...

Aaaah!!! min middag var så gudomligt god kan jag berätta. Lyxade till det med de fetaostbitarna på 3%fett som jag hade kvar sen helgen... Det är ju trots allt min "äta mer"-dag idag så lite extra kan ju inte göra så stor skada. Smaken blev som sagt superb! =) Anledningen till att jag ska ha en dag att äta mer på (förutom ätardan) är att min förbränning ska hållas i topp.

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Mellanmål: Äpple, 2 st omega3
Lunch; Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, cola light
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja, 2 st omega 3
Middag: Skinka, fullkornspasta, fetaost, ruccola, tomat, rödlök, balsamvinäger
Kväll: Proteindrink, äpple

Motion: Promenad 55 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0